logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۶
[ شناسه خبر : ۵۴۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از 1تا9 بهمن ماه؛

"شهر دلقک‌ها" در زنجان به روی سن می‌رود

"شهر-دلقک‌ها"-در-زنجان-به-روی-سن-می‌رود-

رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایش کودکانه "شهر دلقک‌ها" به نویسندگی و کارگردانی ساسان قجر از اول بهمن ماه در زنجان به روی سن می‌رود.

معراج کرمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:نمایش شهر دلقک‌ها از اول تا ٩ بهمن‌ماه در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برای کودکان اجرا می‌‌شود.

وی با اشاره به بازیگران این نمایش موزیکال گفت: "ساسان قجر"، "مریم اله‌ورن"، "نسیم سعیدی"، "میرحسین حیدری"، "زهرا تاراسی"، "میثم مهدیون"، "نیلوفرسعیدی"، "محمدامین احمدی"، "فاطمه کرمی"، "سید متین پورموسوی"، "لیلا نصیری"،" مهرداد قربانی" و "امیرحسام دولتیاری" در این تئاتر به ایفای نقش می‌پردازند.

وی مدت اجرای نمایش را یک ساعت عنوان کرده و ادامه داد: علاقه‌مندان به تهیه اینترنتی بلیت این نمایش می‌توانند با مراجعه به سایت www.tiwall.com نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

کرمی مبلغ بلیت اینترنتی در دو ردیف اول را ٢٠ هزار تومان عنوان کرده و افزود: خرید بلیت حضوری نیز ١٥ هزار تومان بوده و کارکنان و خانواده‌های دستگاه‌های اجرایی استان با معرفی روابط عمومی ادارات خود می‌توانند از تخفیف ٤٠ درصدی خرید بلیت برخوردار شده و آن را به قیمت ٩ هزار تومان تهیه کنند. ساعت اجرای این نمایش ٦ و نیم عصر بوده و تهیه‌کنندگی آن نیز بر عهده ساسان قجر است.

رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در معرفی سایر عوامل تئاتر گفت: طراحی صحنه و لباس بر عهده رعنا بهلولی زنجانی، طراحی نور بر عهده حمید عزتی کلی، اجرای نور بر عهده احد رمضانلو، مدیر صحنه برعهده هادی حبیبی، گریم خواهران بر عهده آرزو بروشک، گریم برادران بر عهده سید حجت موسوی، آهنگساز کیارش میرمحمد رضایی، امور تبلیغات، فیلم وعکس بر عهده امید گیلک  و امور مالی و گیشه بر عهده یاسمن سلیمی است.

به گفته این مقام مسئول، نمایش شهر دلقک‌ها با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان، گروه تئاتر بهاران و آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی بهاران اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان این تئاتر آمده است: دلقک بدجنسی وارد شهر دلقک‌ها می‌شود و به آن‌ها دستور می‌دهد برای او غذا و امکانات زندگی فراهم کنند. دلقک‌های شهر از دست دستورات و زورگویی‌های دلقک بدجنس شاکی می‌شوند و با کمک دلقک مهربان، دلقک بدجنس را متوجه کارهای اشتباهش می‌کنند.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر